RO EN
+40 725 890 783
 




Cautam Asistent manager pentru noul proiect din Bucuresti!

ASISTENT MANAGER

CERINTE:
• Studii medii sau universitare,
• Experienta relevanta in asistenta manageriala si in secretariatul general al unor societati de nivel mediu si/sau mare (aproximativ 5 - 10 ani),
• Bune capacitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala),
• Cunoasterea limbii romane (din punct de vedere gramatical si lexical),
• Cunostinte la nivel avansat de limba engleza, 
• Capacitate de analiza, sinteza, interpretare, dorinta de invatare,
• Receptivitate, intuitie, spirit de echipa,
• Persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace, 
• Capacitate de a intocmi corect si complet documentele specifice, de a le ordona si gestiona,
• Atitudine principiala in relatiile cu oamenii, sociabilitate, integritate,
• Cunostinte solide de operare calculator MS Office – Word, Excel, Outlook,
• Tinuta office/business,
• Disponibilitate la program flexibil.
* CUnostinte de contabilitate primara

RESPONSABILITATI:
• Intocmirea si gestionarea agendei pentru manageri;
• Organizarea si urmarirea programului de sedinte pentru managementul companiei;
• Organizarea si realizarea tuturor activitatilor administrative si de secretariat;
• Participarea la organizarea de diferite evenimente din cadrul companiei.



Ii invitam pe toti cei interesati de aceste oportunitati sa ne trimita CV-ul insotit de o scrisoare de intentie la raluca.marchis@citadela-cluj.ro.

Succes!






Cautam Asistent manager pentru noul proiect din Bucuresti!

Parerea ta conteaza!

Te rugam sa ne spui parerea ta, orice fel de feedback este apreciat.
Introduceti codul din imagine:

×
Pentru a primi informații despre ultimele apartamente cu 3 camere disponibile in ansamblu, lasă-ne datele tale de contact.
Introduceti codul din imagine:

×
Cere o oferta si iti vom trimite un email cu informati despre ultimele apartamente cu 3 camere disponibile in ansamblu
Introduceti codul din imagine:

×